Bilder på osss hihiih


Murre inne på Max

Bulle äter som hon brukar :D

Kommentarer
Postat av: Stina !

Åh! jag är med i eran blogg :D omg, jag är kändis. Hihi, asså... jag är tjejen som är med i andra bilden, som står lite bakom. Gud jag märkte inte ens att ni va där? Jag var 5 ifrån kändis! Kan inte fatta det här. Åh, jag måste andas. Vänta lite.... så! Fast det har ännu inte sjunkit in! Neeeej! Varför gick jag inte fram och hälsa. Jaja, jag fick iallafall vara med i er blogg och det är jag evigt tacksam för. Förresten heter jag STINA om någon undrar eller så :) tihihi. Men nu måste jag sova. Pusspuss. Älskar er, mina idoler forever typ! Ihihihi. Pussspusss. Love u. Hihihhiih. Älskar er alltid. Pusssssssssar. Puss. Puuuuuuuuuuuusss. Okej, nu räcker det nog, Ihihihih. PUSSSSSSS!!!!!!!

2009-08-17 @ 01:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0