God mat är kärlek

Tjena mittbena alla goa' och runda! Mitt namn är Erkan även kallad Erkus och jag har fått det stora äran att gästblogga i Murres blogg eftersom hon måste käka hela tiden och allt mer sällan har tid att skriva mellan tuggorna (ni vet väl hur det är antar jag?). Hur som helst vill jag tacka Murre för det otroliga stöd hon varit för mig genom min jag-vägrar-att-äta-massor-med-mat-och-speciellt-inte-skräpmat-period. Hon fick mig att inse att det inte finns något bättre än mat och att skräpmaten aldrig sviker, detta är jag så otroligt tacksam för! Min nya kärlek för mat är varit en viktig byggsten i mitt nya, ohälsosamma liv. Jag kan faktiskt känna hur jag blir tyngre och tyngre för varje dag och det får mig bara att känna en sak: Lycka! Jag har ju ett utmärkt exempel, se bara på Buddha! När han är tjock är han alltid glad och ler, vad händer med hans ansiktsuttryck när han är smal? Justprecis. Nu förmodar jag att alla har slutat läsa för länge sedan eftersom ni förhoppningsvis äter istället för att läsa bloggar, själv är man ju trots allt kvinna och kan göra två saker samtidigt. Men jag har ett tips till er som äter samtidigt som ni bloggar, käka inte knäckebröd eller något sådant för det hamnar bara mellan tangenterna och det knastrar när man skriver. Ät bigmac istället, mycket mjukare och saftigare! Gissa vem som lärt mig det? Ja givetvis var det vår egna matälskare MURRE! Nu är det dags för mig att gå in helhjärtat på min bigmac, dröm matiga drömmar!
Nu kanske ni undrar varför jag lägger upp en relativt nyttig rätt? Enda anledningen är att jag inte hittade någon annan maträtt och den här är ju bättre än ingen alls! Förresten var jag tvungen att göra denna såkallade bruschettan på min hemkunskap och ja, detta blev resultatet. Måste erkänna att jag dreglar lite när jag ser den här bilden och längtar tillbaka till min jag-vägrar-att-äta-massor-med-mat-och-speciellt-inte-skräpmat-period men bara lite såklart!

Kommentarer
Postat av: m

för mycket att läsa!!!!!

Jag Älskar Dig Murre! <333333

2009-11-12 @ 18:40:46
URL: http://thefuckingnerds.blogg.se/
Postat av: erkan

vadå mycket att läsa? vem var det som var nörd egentligen?

2009-11-12 @ 19:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0