IM BACK ON TRACK BITCHES!

Laaak sho alla feta kossor där ute!
Jag vet att jag inte har skrivit på år i den här bloggen och det som har hindrat mig är då mitt ätande. Jag hinner inte så mycket mer än att äta. Äter hela dagen, Varje dag jao. MEN så idag så hände något speciellt, jag fick en ny vän! Okej hon kanske inte är så tjock som man måste vara för att bli vän med mig men lixom hon kan ju alltid bygga upp det. Hon har helt enkelt inget val. Den här tjejen har en blogg om hur töntig hon är, för hon är faktist universums töntigaste människa, Det kan jag lova! Hennes intresse är att plugga medans mitt är att äta. Fast på något sätt kan vi nog endå bli bästisar :) Och nu undrar ni säkert vem den här nya vännen är som Murre har skaffat sig. Jo hon heter Madelene och som sagt hon är jätte töntig, hennes blogg heter www.thefuckingnerds.blogg.se Kolla in den!
Nej nu räcker det för mig. Ska nog gå och titta i kylskåpet vad som finns där och pressa i mig det!
LOVE TO ALL FATTIES OUT THERE!
LOVE AND PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0